Συχνές Ερωτήσεις σχετικά με το Ktimalog
Ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις λειτουργίας του προγράμματος
Το Ktimalog μπορεί να τρέξει σε οποιονδήποτε υπολογιστή με Windows 7/8/10 σε περιβάλλον 32/64 bit
Τι τεχνολογίες χρησιμοποιεί το Ktimalog
Το Ktimalog έχει αναπτυχθεί με τεχνολογίες Microsoft .NET.
Που αποθηκεύονται τα δεδομένα που καταχωρώ;
Τα δεδομένα αποθηκεύονται σε βάση δεδομένων SQL Server που βρίσκεται σε απόλυτα ασφαλή διαδικτυακό χώρο (cloud) και όχι στο δίσκο του χρήστη. Τα δεδομένα είναι διαθέσιμα στον χρήστη συνεχώς αλλά η πρόσβαση σε αυτά απαιτεί την ύπαρξη σύνδεσης στο διαδίκτυο.
Τι είδους υπόβαθρα χάρτη μπορώ να χρησιμοποιήσω;
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν χαρτογραφικά υπόβαθρα είτε από διατιθέμενο αρχείο του κάθε χρήστη (π.χ. γεωαναφερμένες εικόνες tiff που βρίσκονται τοπικά στον υπολογιστή του χρήστη) είτε από διαδικτυακούς χάρτες τύπυ XYZ (π.χ. Google Satellite, Open Street Map κ.α.)
Τί είναι χάρτης τύπου ΧΥΖ και πως μπορώ να τον βρω;
Είναι χάρτης ο οποίος αποτελείται από πολλαπλά αρχεία εικόνων (tiles). Τα tiles παρέχονται κατά ζήτηση από κατάλληλους εξυπηρετητές του διαδικτύου ανάλογα τη γεωγραφική θέση που θέλουμε να δούμε.
Οι πιο συνήθεις εξυπηρετητές που διαθέτουν χάρτες XYZ και τα αντίστοιχα URL τους είναι:
Γιατί χάνονται οι καταχωρήσεις των κτιρίων όταν ανοίγω την καρτέλλα των διηρημένων;
Το πρόγραμμα διαγράφει τις καταχωρήσεις για να εξασφαλίσει ότι δεν θα εκτυπωθούν ταυτόχρονα κτίρια και διηρημένες για το ίδιο γεωτεμάχιο στο έντυπο.
Δεν μπορώ να καταχωρήσω Στοιχεία Τίτλων.
Αν οι επιλογές Χρησικτησία ή / και Κληρονομιά στο τμήμα Γ1 είναι επιλεγμένες τότε δεν μπορεί να γίνει καταχώρηση Τίτλου. Θα πρέπει να έχουν αποεπιλεγεί και οι δύο.
Ποιές συντεταγμένες εκτυπώνονται στο έντυπο;
Οι συντεταγμένες που εκτυπώνονται είναι οι κορυφές των πολυγώνων που έχουν σχεδιαστεί ή / και των kml / dxf αρχείων που έχουν προστεθεί στο χάρτη. Δεν εκτυπώνονται οι συντεταγμένες των κορυφών των πολυγώνων που έχουν εισαχθεί από kml / kmz αρχεία.
Τι σημαίνει το μήνυμα" δεν βρέθηκε το αρχείο στο δίσκο";
Το μήνυμα εμφανίζεται όταν το αρχείο που έχουμε καταχωρήσει (έγγραφο, σαρωμένη εικόνα κτλ) είτε έχει μετακινηθεί, αλλάξει ονομασία ή έχει αλλοιωθεί και δεν μπορεί να αναγνωριστεί από το λογισμικό.
Τέλος αν εκτελέσουμε το πρόγραμμα από άλλο υπολογιστή από αυτόν όπου έχουμε εισάγει για πρώτη φορά τα αρχεία, τότε οι διαδρομές του ενδέχεται να έχουν αλλάξει.
Γιατί καθυστερεί η φόρτωση χαρτών από το διαδίκτυο;
Το πρόγραμμα κατεβάζει δυναμικά τους χάρτες. Η ταχύτητα εξαρτάται από την ποιότητα της σύνδεσης και από το φόρτο των εξυπηρετητών που παρέχουν τους χάρτες. Για να εξαλειφθεί εντελώς το πρόβλημα προτείνεται η χρήση χαρτών από διατιθέμενο αρχείο του κάθε χρήστη (π.χ. γεωαναφερμένες εικόνες tiff) εφόσον ο χρήστης διαθέτει.
Έχω ξεχάσει των κωδικό ή/και όνομα χρήστη, τι κάνω;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πωλητή του λογισμικού για να σας παρέχει νέο κωδικό και ονομασία χρήστη.
Ποιά έντυπα υποστηρίζονται από την εφαρμογή;
Τα έντυπα που υποστηρίζονται είναι τα Δ1 και Δ2, όπως αυτά περιγράφονται στην ιστοσελίδα της ΕΚΧΑ
Τι σημαίνει η στήλη "Ολοκληρωμένη" στον πίνακα των δηλώσεων;
Σε πόσους υπολογιστές μπορώ να εγκαταστήσω το πρόγραμμα;
Τι περιορισμούς έχει η δοκιμαστική χρήση του προγράμματος;
Κανένα περιορισμό όσον αφορά τις λειτουργίες του προγράμματος πέρα από την χρονική διάρκεια.
Μπορώ να έχω πρόσβαση στα δεδομένα που έχω καταχωρήσει κατά τη δοκιμαστική περίοδο του προγράμματος;
Όχι, τα δεδομένα τα οποία καταχωρούνται κατά τη δοκιμαστική περίοδο του προγράμματος δεν αποθηκεύονται και δεν είναι προσβάσιμα όταν το πρόγραμμα τεθεί σε λειτουργία μέσω αγοράς άδειας χρήσης.
Το Ktimalog μπορεί να τρέξει σε οποιονδήποτε υπολογιστή με Windows 7/8/10 σε περιβάλλον 32/64 bit
Τι τεχνολογίες χρησιμοποιεί το Ktimalog
Το Ktimalog έχει αναπτυχθεί με τεχνολογίες Microsoft .NET.
Που αποθηκεύονται τα δεδομένα που καταχωρώ;
Τα δεδομένα αποθηκεύονται σε βάση δεδομένων SQL Server που βρίσκεται σε απόλυτα ασφαλή διαδικτυακό χώρο (cloud) και όχι στο δίσκο του χρήστη. Τα δεδομένα είναι διαθέσιμα στον χρήστη συνεχώς αλλά η πρόσβαση σε αυτά απαιτεί την ύπαρξη σύνδεσης στο διαδίκτυο.
Τι είδους υπόβαθρα χάρτη μπορώ να χρησιμοποιήσω;
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν χαρτογραφικά υπόβαθρα είτε από διατιθέμενο αρχείο του κάθε χρήστη (π.χ. γεωαναφερμένες εικόνες tiff που βρίσκονται τοπικά στον υπολογιστή του χρήστη) είτε από διαδικτυακούς χάρτες τύπυ XYZ (π.χ. Google Satellite, Open Street Map κ.α.)
Τί είναι χάρτης τύπου ΧΥΖ και πως μπορώ να τον βρω;
Είναι χάρτης ο οποίος αποτελείται από πολλαπλά αρχεία εικόνων (tiles). Τα tiles παρέχονται κατά ζήτηση από κατάλληλους εξυπηρετητές του διαδικτύου ανάλογα τη γεωγραφική θέση που θέλουμε να δούμε.
Οι πιο συνήθεις εξυπηρετητές που διαθέτουν χάρτες XYZ και τα αντίστοιχα URL τους είναι:
- Open Street Map: http://tile.openstreetmap.org/{z}/{x}/{y}.png
- Google Satellite: https://mt1.google.com/vt/lyrs=s&x={x}&y={y}&z={z}
- Google Streets: https://mt1.google.com/vt/lyrs=m&x={x}&y={y}&z={z}
Γιατί χάνονται οι καταχωρήσεις των κτιρίων όταν ανοίγω την καρτέλλα των διηρημένων;
Το πρόγραμμα διαγράφει τις καταχωρήσεις για να εξασφαλίσει ότι δεν θα εκτυπωθούν ταυτόχρονα κτίρια και διηρημένες για το ίδιο γεωτεμάχιο στο έντυπο.
Δεν μπορώ να καταχωρήσω Στοιχεία Τίτλων.
Αν οι επιλογές Χρησικτησία ή / και Κληρονομιά στο τμήμα Γ1 είναι επιλεγμένες τότε δεν μπορεί να γίνει καταχώρηση Τίτλου. Θα πρέπει να έχουν αποεπιλεγεί και οι δύο.
Ποιές συντεταγμένες εκτυπώνονται στο έντυπο;
Οι συντεταγμένες που εκτυπώνονται είναι οι κορυφές των πολυγώνων που έχουν σχεδιαστεί ή / και των kml / dxf αρχείων που έχουν προστεθεί στο χάρτη. Δεν εκτυπώνονται οι συντεταγμένες των κορυφών των πολυγώνων που έχουν εισαχθεί από kml / kmz αρχεία.
Τι σημαίνει το μήνυμα" δεν βρέθηκε το αρχείο στο δίσκο";
Το μήνυμα εμφανίζεται όταν το αρχείο που έχουμε καταχωρήσει (έγγραφο, σαρωμένη εικόνα κτλ) είτε έχει μετακινηθεί, αλλάξει ονομασία ή έχει αλλοιωθεί και δεν μπορεί να αναγνωριστεί από το λογισμικό.
Τέλος αν εκτελέσουμε το πρόγραμμα από άλλο υπολογιστή από αυτόν όπου έχουμε εισάγει για πρώτη φορά τα αρχεία, τότε οι διαδρομές του ενδέχεται να έχουν αλλάξει.
Γιατί καθυστερεί η φόρτωση χαρτών από το διαδίκτυο;
Το πρόγραμμα κατεβάζει δυναμικά τους χάρτες. Η ταχύτητα εξαρτάται από την ποιότητα της σύνδεσης και από το φόρτο των εξυπηρετητών που παρέχουν τους χάρτες. Για να εξαλειφθεί εντελώς το πρόβλημα προτείνεται η χρήση χαρτών από διατιθέμενο αρχείο του κάθε χρήστη (π.χ. γεωαναφερμένες εικόνες tiff) εφόσον ο χρήστης διαθέτει.
Έχω ξεχάσει των κωδικό ή/και όνομα χρήστη, τι κάνω;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πωλητή του λογισμικού για να σας παρέχει νέο κωδικό και ονομασία χρήστη.
Ποιά έντυπα υποστηρίζονται από την εφαρμογή;
Τα έντυπα που υποστηρίζονται είναι τα Δ1 και Δ2, όπως αυτά περιγράφονται στην ιστοσελίδα της ΕΚΧΑ
Τι σημαίνει η στήλη "Ολοκληρωμένη" στον πίνακα των δηλώσεων;
- Τσεκάροντας την στήλη ο χρήστης μπορεί να γνωρίζει ότι ή δήλωση έχει ολοκληρωθεί για μελλοντική αναφορά.
- Οι ολοκληρωμένες δηλώσεις παρέχονται ως πληροφορία στα στατιστικά του προγράμματος, γι'αυτό τον λόγο κρίνεται απαραίτητη εφόσον ο χρήστης επιθυμεί να συμβουλεύεται το συγκεκριμένο εργαλείο (των στατιστικών).
- Το πρόγραμμα δεν συμπληρώνει ποτέ την στήλη και επαφίεται στο χρήστη το πότε θεωρεί ότι η δήλωση ολοκληρώθηκε.
Σε πόσους υπολογιστές μπορώ να εγκαταστήσω το πρόγραμμα;
- Κάθε άδεια χρήσης παρέχει τη δυνατότητα εγκατάστασης σε ένα και μόνο υπολογιστή.
- Παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς της άδειας σε άλλο υπολογιστή, αλλά αυτό όμως συνεπάγεται το μπλοκάρισμα χρήσης του από τους προηγούμενους υπολογιστές στους οποίους έχει εγκατασταθεί.
Τι περιορισμούς έχει η δοκιμαστική χρήση του προγράμματος;
Κανένα περιορισμό όσον αφορά τις λειτουργίες του προγράμματος πέρα από την χρονική διάρκεια.
Μπορώ να έχω πρόσβαση στα δεδομένα που έχω καταχωρήσει κατά τη δοκιμαστική περίοδο του προγράμματος;
Όχι, τα δεδομένα τα οποία καταχωρούνται κατά τη δοκιμαστική περίοδο του προγράμματος δεν αποθηκεύονται και δεν είναι προσβάσιμα όταν το πρόγραμμα τεθεί σε λειτουργία μέσω αγοράς άδειας χρήσης.